February 6, 2015

Penawar Gastrik

Gastrik. Sapa yang pernah kena memang akan kerut muka terkenang-kenang sakitnya..mine sampai guling-guling at some point, tapi itu once upon a time la..

Ada yang kene gastrik ni berkala, bila salah makan atau penat sangat n induce penghasilan gastric juice berlebihan..ada juga yang mengalami gastrik waktu mengandung, most probably because of hormonal changes and perubahan pattern makan. Ditambah pula dengan imuniti ibu mengandung yang biasanya agak low dalam tempoh tersebut.

Ada juga yang memang pesakit gastrik tegar, tak boleh silap sakit langgar pantang ( lewat makan, consume makanan berangin, lupa makan ubat), mulalah perut start meragam.

Gastrik kalau dibiarkan melarat, akan merebak akan menjadi ulser. Jika tidak dirawat dengan segera, ulser ini boleh melarat menjadi kanser, nauzubillah. 

So jika ada sahabat yang dah kena bunga-bunga sakit gastrik ni, please, take action. Takkan lah later on sepanjang hayat nak bergantung harap pada ubat hospital yang mostly chemically-manufactured. Jika ada pilihan untuk mencegah dengan method yang lebih green, why not?? 

Cer tengok supplemen by Shaklee kat bawah ni:

Hari tu badan rasa lain macam, tetiba baru teringat yang belum ambik proper meal for the day, cepat-cepat lah bancuh ESP bagi alas perut dulu sementara nak masak.. Alhamdulillah dengan izin Allah gastrik tak jadi menyerang. Kalo tak, haihh mmg perit la nak pujuk balik perut tu, lama merajuk nya..

Sayang perut ye, al maklum la takdo sparepart wehh ❤️

Nak cuba supplement best ni, can roger me at 017-661 7882 k. 

** Saya adalah pengedar sah Shaklee COD area Seremban, Seremban 2, Seremban 3, Senawang, Mambau, Nilai, Labu, Terminal Pudu Sentral..of course pos ke mana dan siapa yang memerlukannya..**







No comments:

Post a Comment